Aprovació inicial del Pla de prevenció d'incendis forestals a les urbanitzacions i nuclis de població (PPU) del nucli de CERCS
Per a general coneixement, i als efectes que corresponguin, es fa públic que en data 7 d’ABRIL de 2026 el Ple de l’Ajuntament de Cercs va acordar, per unanimitat, APROVAR inicialment el Pla de Prevenció d’Incendis Forestals a les Urbanitzacions i Nuclis de Població (PPU) del nucli de Cercs afectades per l’art. 2 de la Llei 5/2003 de mesures de prevenció dels incendis forestals, amb els documents que l’integren i que consten a l’expedient municipal 2026/275.
Es sotmet el Pla referit a informació pública durant un termini de trenta dies hàbils, a comptar des de l’endemà de la publicació al Butlletí Oficial de la Província de Barcelona, al tauler d’anuncis municipal i la seu electrònica de l’Ajuntament, i es considerarà definitivament si en el termini d’informació pública no es presenta cap al·legació i/o suggeriment.
Una vegada aprovat definitivament, es publicarà el corresponent anunci d’aprovació definitiva al BOPB., al tauler d’anuncis municipal i la seu electrònica de l’Ajuntament.
CERCS (Berguedà), a 11 d’abril de l’any 2026.
Signat electrònicament per: Sr. Urbici Malagarriga i Suades.
Alcalde.