Aprovació inicial Pressupost General de l'entitat exercici 2025 i plantilla personal

Dilluns, 16 de juny de 2025

ANUNCI (EXPDT.2025/207)

Aprovat inicialment per l’Ajuntament de Cercs en sessió plenària extraordinària de data 12 de JUNY de 2025 el Pressupost General de l’Entitat per a l’exercici 2025, així com la Plantilla de Personal que comprèn tots els llocs de treball reservats a funcionaris, personal laboral i eventual (expedient núm.2025/207), se sotmet a exposició pública a la Secretaria d’aquest Ajuntament durant el període de quinze dies, comptats a partir del següent al de la publicació d’aquest anunci en el Butlletí Oficial de la Província de Barcelona, termini durant el qual qualsevol persona interessada podrà examinar-lo i presentar contra el mateix i davant del Ple les reclamacions que estimi convenients, tal i com disposa l’article 169.1 del text refós de la Llei 39/1988, de 28 de desembre, Reguladora de les Hisendes Locals (aprovat per Reial Decret Legislatiu 2/2004, de 5 de març), i l’article 20.1 del Reial Decret 500/1990, de 20 d’abril.

En el supòsit que no sigui presentada cap reclamació, el Pressupost es considerarà definitivament aprovat. En cas contrari, el Ple disposarà del termini d’un mes per a resoldre-les, comptat a partir del dia següent al de la finalització de l’exposició pública.

Les reclamacions es consideraran denegades en qualsevol cas, si no es resolguessin en l’acte d’aprovació definitiva.

 

Cercs (Berguedà), a 13 de juny de l’any 2025.

Signat electrònicament per Urbici Malagarriga i Suades. (Alcalde)

Darrera actualització: 16.06.2025 | 09:08