Procediment aprovació plànol delimitació
Anunci d'informació pública
Expedient 2025/355
Pel Decret d’Alcaldia núm. 2025/99, de 13 de maig de 2025, s’ha iniciat el procediment administratiu per a l’aprovació del plànol de delimitació, segons el previst en l’article 2.1 de la Llei 5/2003, de 22 d’abril, de mesures de prevenció dels incendis forestals en les urbanitzacions, els nuclis de població, les edificacions i les instal·lacions situats en terrenys forestals, del terme municipal de CERCS.
En compliment del què disposa l’apartat segon de l’esmentada resolució, i a l’empara de l’article 83 de la Llei 39/2015, d’1 d’octubre, del procediment administratiu comú de les administracions públiques, i l’article 52 de la Llei 26/2010, del 3 d'agost, de règim jurídic i de procediment de les administracions públiques de Catalunya, s’obre un PERÍODE D’INFORMACIÓ PÚBLICA a fi que qualsevol persona física o jurídica pugui, en el termini de 20 dies a comptar des de la publicació d’aquest anunci en el BOPB., examinar el projecte de plànol de delimitació i, en el seu cas, formular-ne al·legacions, per a la qual cosa l’expedient romandrà a disposició dels interessats, bé a la Secretaria de l’ajuntament en horari d’atenció de 9.00 a 14.00 hores, o bé al lloc web/seu electrònica www.cercs.cat.
Cercs (Berguedà), a 14 de maig de 2025.
Signat electrònicament per: Sr. Urbici Malagarriga i Suades. Alcalde.